Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Amo-Bello. Meer weten? Ontdek meer
Balazs
22 jun 2026 om 23:13
With proper care! keep it this way and people will keep coming back.
Romaissa
9 jun 2026 om 22:41
Top eten voor de juiste prijs
Tess
9 jun 2026 om 19:24
Ik eet hier al een tijdje en het is altijd heerlijk. Het personeel hier is ook ontzettend vriendelijk.
Joyce
7 jun 2026 om 15:06
terrible, absolutely terrible, delivery took more then an hour and 15 minutes, they promised us twice it was on the way!!!!! we waited an hour and still nothing , took nearly an hourand the food was horrific …..!!!!!! NEVER EVER ORDER FROM THEM AGAIN
Rens
4 jun 2026 om 20:18
echt lekker
Sil
3 jun 2026 om 0:18
Alles was top
Nicky
29 mei 2026 om 8:55
Beste pasta !!! Altijd lekker super vriendelijk. Eten goed verpakt en erg lekker eten
Sam
25 mei 2026 om 9:50
Als midnight snack prima maar als een normale pizza niet heel goed
Timon
25 mei 2026 om 1:59
Ik hou van dit restaurant! de eigenaars zijn altijd vriendelijk, de extraatjes zijn verrukkelijk en de pasta's zijn fantastische comfort food. Zeker weten een van mijn favoriete plekken in Bussum.
Abdihakin
24 mei 2026 om 23:56
Was heerlijk!
East
19 mei 2026 om 17:59
Thank you brother. Best pasta Hilversum en bussum. Free .